נקבע הלילה (בין ראשון לשני) מותו של בלש המשטרה שנורה בפעילות מבצעית, במהלכה רדפו הכוחות אחרי טרקטורון עם חשודים בשטח פתוח באזור וואדי ערה סמוך למעלה עירון.
במשטרה סיפרו: "מעט אחרי השעה 10 בלילה, צוות בלשים מתחנת אום אל פאחם שעבדו בפעילות יזומה באזור וואדי ערה, החזיק במידע על חוליה שמתעסקת בכלי נשק, במסגרת פעולה לאיתור כלי נשק בחברה הערבית".
"הכוח זיהה את החוליה, חתר למגע על מנת לעצור את החוליה, זיהה את כלי הנשק. במהלך החתירה התרחש ירי לעבר הבלשים, כתוצאה מהירי נפגע אחד הבלשים, מותו נקבע בבית החולים".
