קובי אהל, אביו של החטוף אלון אהל, התארח הערב (ראשון) באולפן חדשות 14 ושיתף ברגשות הקשים לאחר צפייה בסרטון שבו נראה בנו לראשונה מאז נחטף, לפני יותר מ-700 ימים.

חמאס פרסם אות חיים מהחטופים גיא גלבוע דלאל ואלון אהל
"זו סיטואציה מאוד קשה, גם לעידית וגם לי", סיפר. "התלבטנו אם בכלל לראות את הסרטון. מצד אחד זה נותן תקווה ואופטימיות, מצד שני זה מחזיר אותנו לאי-ודאות ומפחיד מאוד".
לדבריו, אחת הפעולות הראשונות שעשה הייתה לשלוח את הסרטון לרופא עיניים. "אנחנו מבינים שיש לו כנראה פציעה קשה בעין. הוא לא מצליח להתמקד. זו הזעקה שלנו – אלון חי ושורד בתנאים קשים, וצריך להחזיר אותו".
אהל התייחס גם להצעה האמריקנית לעסקה כוללת לשחרור חטופים, ואמר כי הוא שומר על תקווה: "אנחנו סומכים על ראש הממשלה שיחזיר את אלון ויציל את חייו ואת חיי החטופים, אבל כרגע זו אחריות אישית שלו".

בדבריו שלח מסר ישיר לחמאס: "בנוסף לאזרחות הישראלית, לאלון יש גם אזרחות סרבית וגרמנית. אומות העולם לא ישבו בשקט אם יקרה לו משהו. זו גם אחריות של חמאס לשמור עליו. הוא לא קיבל שום טיפול רפואי ומוחזק בתנאים בלתי נתפסים".
בסיום דבריו פנה אל בנו: "אלון, תמשיך להיות חזק. אתה גיבור. תמשיך להילחם, לשמוע מוזיקה ולהישאר חיובי. אנחנו נמשיך להתפלל ולייחל לרגע שבו נראה אותך מנגן שוב כאן, בישראל".
