accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חיזוק היחסים: סמוטריץ' טס להודו למשלחת כלכלית-מדינית

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

יד אלול ה'תשפה (07.09.25)

5

3

like

0

dislike

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' יצא בראש משלחת כלכלית-מדינית להודו יחד עם בכירי משרדו, בהם המנכ"ל אילן רום והחשב הכללי יהלי רוטנברג • במהלך הביקור ייפגש עם שרים ונציגי ממשל הודים, אנשי עסקים והקהילה היהודית, במטרה להעמיק את שיתופי הפעולה וההשקעות ההדדיות


בדרך לחיזוק שיתוף הפעולה: שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ ובכירי משרד האוצר יצאו היום (ראשון) למשלחת כלכלית-מדינית בהודו.

על פי משרד האוצר, במהלך הביקור יתקיימו שורה של שיתופי פעולה כלכליים בין המדינות לפתיחת הדלת להעמקת היחסים הכלכליים והרחבת ההשקעות ההדדיות.

maximize-image
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בכירי משרד האוצר המשתתפים במשלחת: מנכ"ל המשרד אילן רום, הכלכלן הראשי שמואל אברמזון, החשב הכללי יהלי רוטנברג וראש הרשות לניירות ערך ספי זינגר.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' יפגש עם שרים ובכירי ממשל הודים, ועם נציגי התעשייה והקהילה העסקית בהודו, ויקיים מפגש מיוחד עם נציגי הקהילה היהודית במדינה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News