כוחותינו תקפו הערב (ראשון) בניין רב קומות שהיה בשימוש ארגון הטרור חמאס במרחב העיר עזה, עליו המחבלים התקינו אמצעי איסוף מודיעין והציבו עמדות תצפית, לצורך מעקב אחר מיקום לוחמינו במרחב.
כחלק מהערכות חמאס לקראת תמרון כוחותינו בעיר עזה, והרחבת מבצע מרכבות גדעון, מחבלי הארגון הטמינו בסמוך למבנה מטעני נפץ רבים שנועדו לפגוע בלוחמינו.
🚨🚨🚨
مشهد جديد يوثق لحظة قصف طيران الاحتلال لبناية "الرؤيا"، في حي تل الهوا، جنوب غرب مدينة غزة. https://t.co/feZZ8ilVbd pic.twitter.com/gRfrLwMkaH— Arab Affairs Desk – طاولة الشؤون العربية (@YHjouj) September 7, 2025
הבניין שהופצץ הוא "אל־רוּאיא". כפי שדיווחנו – דובר צה"ל בערבית פרסם מוקדם יותר היום אזהרת פינוי לאזור בו נמצא הבניין לקראת תקיפת כוחותינו. האזהרה שפורסמה הנה אזהרת הפינוי השניה לאותו הבניין, כשהקודמת פורסמה אתמול בשעות הבוקר.

כזכור, אתמול דובר צה"ל הודיע על הקמת מרחב הומניטרי בעיר חאן יונס, במקביל להמשך הלחימה בעזה במסגרת מבצע "מרכבות גדעון ב'". בנוסף, צה"ל תקף בניין רב קומות ששימש את חמאס במרכז העיר עזה. במקביל, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס למאמצי שחרור החטופים והזהיר את חמאס מהשלכות המשך החזקתם.
במסגרת המהלך, צה"ל ציין כי המרחב בחאן יונס כולל בתי חולים שדה, קווי מים ומתקני התפלה, לצד המשך אספקה שוטפת של מזון, תרופות, אוהלים וציוד רפואי. הכנסת הסיוע תתבצע בתיאום מתפ"ש עם האו"ם וארגונים בינלאומיים. בצה"ל הדגישו כי התאמת התשתיות ההומניטריות תימשך באופן שוטף במקביל לפעילות הצבאית.
