פחות משעתיים אחרי פגיעת הכתב"ם החות'י בנמל התעופה רמון הסמוך לאילת שהתרחשה היום (ראשון), רשות שדות התעופה הודיעה כי הסתיימה הערכת מצב מקיפה בהשתתפות כלל הגורמים המקצועיים והביטחוניים הרלוונטיים, ובהתאם, שדה התעופה שב לפעילות מלאה.
האישור התקבל לאחר בדיקת כל ההיבטים המבצעיים, הטכניים והבטיחותיים הנדרשים לצורך החזרת הפעילות, ואחרי קבלת האישור הסופי מחיל האוויר. המשמעות: רמון נפתח הן לטיסות נכנסות והן לטיסות יוצאות. טיסה הראשונה מרמון לנתב"ג צפויה לצאת בזמן הקרוב.

רשות שדות התעופה נמסר: "עדכנו את חברות התעופה על פתיחת השדה ונמשיך ללוות מקרוב את החזרת הפעילות, במטרה להבטיח הפעלה סדורה, בטוחה ורציפה של השדה. נמשיך ונמסור עדכונים נוספים לציבור ולחברות התעופה ככל שיידרשו ובהתאם להתפתחויות".

3 כטבמ"ים ששוגרו מתימן יורטו, דיווח על פגיעה בשדה"ת רמון
בנוסף, כל שמונת הפצועים מפגיעת הכטב"ם טופלו ופונו לבתי החולים, בהם: גבר בן 63 במצב קל עם פציעה מרסיסים בגפיים, אישה בת 52 במצב קל שנפלה ונחבלה, 2 גברים בני 63 ו-28 וצעירה בת 24 במצב קל עם צפצופים באוזניים והדף, ו-3 נפגעי חרדה.

כזכור, חיל האוויר יירט שלושה כלי טיס בלתי מאוישים שחדרו לישראל מכיוון תימן. דובר צה"ל מסר כי אחד מהם הופל על ידי מסוק בתום מרדף אווירי. במקביל, כטב"ם נוסף ששוגר מתימן פגע באולם הנוסעים בנמל התעופה רמון שבערבה.

