בלשי מחוז מרכז סיכלו אמש (מוצאי שבת) פשע חמור בנתניה, כאשר הצליחו לחשוף ולעצור חולייה מבצעית חמושה, המונה 5 חשודים תושבי העיר, כשברשותם אקדח ואמצעים נוספים – בדרכם לביצוע פשע. בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה בכוונת המשטרה להביאם לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם.
המעצר התרחש במהלך פעילות סמויה – הכוחות ביצעו חיפוש ממוקד, במסגרתו חשפו אקדח שהושלך על ידי החשודים, תושבי נתניה בשנות ה-20 לחייהם. כלל המוצגים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

ממ"ז מרכז, ניצב יאיר חצרוני שיבח את שוטרי התחנה, המרחב והימ״ר, על הישג מבצעי במסגרתו הצליחו שוטרי המחוז, בשילוב זרועות אפקטיבי בכלל המישורים, לסכל פשע חמור ולהציל חיים.
