שר המשפטים, יריב לוין, תקף היום (ראשון) את החלטת בג"ץ, הקובעת כי שירות בתי הסוהר מחויב לספק לאסירים הביטחוניים תנאי קיום בסיסיים, כולל מזון בכמות ובהרכב הנדרש לשמירה על בריאותם.
לוין הביע זעם על פסק הדין וטען כי השופטים "אינם מסתפקים בתפקידם השיפוטי ומשתלטים על ניהול המדינה", עוד הוסיף בציניות כי כעת הם גם "הכתירו את עצמם לשופטים במאסטר שף".

בג"ץ תנאי הנוח'בות: ההחלטה המקוממת וההערה של השופטת ברק-ארז
לוין המשיך וביקר את השופטים ואף כינה אותם "הדיאטנים העליונים", על כך שמצאו "מתכון שאין דומה לו בעולם למוסר מעוות", בעוד החטופים מורעבים במנהרות, והם מחייבים "להשביח את המזון הניתן לגרועים שבמחבלים".
שר המשפטים טען כי פסק הדין מהווה הוכחה נוספת לנזק שבית המשפט העליון גורם לביטחון ישראל: "זה מה שקורה כששופטים מתמנים במועדון סגור".

לוין הבהיר כי ימשיך לעמוד על שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים: "כדי שמינויים עתידיים לבית המשפט העליון יהיו כאלו שעיקר עיסוקם יהיה בטחון אזרחי ישראל ועשיית צדק, ולא הרצון להתקבל בכבוד בחוגי המשפטנים הפרוגרסיבים והצבועים ברחבי העולם".
