שר החוץ גדעון סער, תקף היום (ראשון) את הרשות הפלשתינית וטען כי "היא "מממנת טרור". נוסף על כך, תקף את המדינות התומכות בהקמת מדינה פלשתינית. את הדברים אמר במסיבת עיתונאים משותפת עם שר החוץ הדני, לארס ראסמוסן, לאחר פגישה במשרד החוץ בירושלים.
לדבריו: "אי אפשר להתעלם מהמציאות ביהודה ושומרון ובעזה. לדרוש מישראל לסכן את עתידה וביטחונה בהקמת מדינה פלשתינית זה פשוט לא מתקבל על הדעת. המדינות שתומכות בכך מתעלמות מהעובדות שמראות שהרשות הפלשתינית אינה ראויה למדינה, לפי פעולותיה".

עוד הוסיף: "בהסכמי אוסלו הם התחייבו להילחם בטרור – אך מעולם לא עשו זאת. זו הסיבה שאנחנו נאלצים לפעול גם ביהודה ושומרון. בבתי הכלא ברמאללה לא תמצאו מחבלים. הם התחייבו לדאוג לביטחון – אך לא קיימו זאת. בנוסף, הם מתגמלים ומעודדים טרור באמצעות תשלום משכורות למחבלים ולמשפחותיהם. ההסתה בבתי ספר, גני ילדים וספרי לימוד כבר מרעילה את הדור הצעיר".
