שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף תקף היום (ראשון) בחשבון ה-X שלו את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' עקב חילוקי דעות בין השניים בעניין התקציב: "הוא לא של אבא שלך".
לדבריו, "כשפרשנו מהממשלה, בצלאל סמוטריץ׳ עשה מעשה מכוער מאד. הוא לקח מאות מיליוני שקלים שהיו מיועדים למשרד הנגב והגליל והעביר אותו לכל מני דברים שהשד יודע מה עשה איתם".

וסרלאוף ציין כי השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הנחה את שרי עוצמה יהודית להתנגד להצבעה על הגדלת הגרעון היום בממשלה עד "שיתוקן העוול הנוראי והבלתי מוסרי שנעשה כאן".
שר הנגב והגליל חתם את הציוץ במסר לסמוטריץ': "בצלאל, אתה רוצה לעשות פוליטיקה? תנסה לקחת קרדיטים על הפרויקטים של המשרד שלי מצידי אבל שחרר לתושבים את הכסף שמגיע להם. אל תגזול את כבשת הרש".
מגורמים בכירים במשרד האוצר נמסר: "האמת: 1. לא קיצצו שקל אחד כשעוצמה יצאו מהקואליציה. 2. הפלט של לפני שבועיים לקופסת הביטחון שבו קיצצו לכולם חל גם על משרד הנגב והגליל (והוא חל בכלל על תקציב 2026). 3. וסרלאוף מדבר על ״מאות מיליונים״ כשכל התקציב שלו זה סדר גודל של 250/300 מלש״ח. 4. הפלט היחיד שקיצץ כסף ב-2025 הוא הפלט שעוצמה יהודית הביאו בשבוע שעבר לממשלה בעקבות ניהול כושל של כספי אבטחת מוסדות החינוך במשרד לביטחון לאומי".
לדבריהם, "אז למה וסרלאוף נזכר עכשיו? 1. הוא רוצה לסחוט כספים קואליציוניים נוספים משום שבתקציב של 25 עוצמה היו בחוץ. כשהם נכנסו לממשלה חתמו על הסכם קואליציוני חדש אבל לדברי גורמים בכירים במשרד הנגב והגליל בשיחות עם גורמים באוצר: ״חנמאל זרק אותנו ולא דאג לנו לתקציב״.
