accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה

הניפו שלטים בגנות ישראל: עשרה נעצרו במחאה באום אל-פחם

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

יג אלול ה'תשפה (06.09.25)

19

2

like

0

dislike

במהלך מחאה בלתי חוקית בעיר אום אל-פחם נעצרו עשרה מפגינים שהניפו שלטים וקראו קריאות בגנות ישראל ופעולותיה בעזה, לאחר שהתעלמו מהנחיות השוטרים • במשטרה הבהירו: לא נאפשר הפרות סדר או פגיעה בשלום הציבור


במהלך מחאה בלתי חוקית שנערכה הערב (שבת) באום אל-פחם, עצרו שוטרי מחוז חוף, מרחב מנשה, תחנת אום אל-פחם ולוחמי החטיבה הטקטית עשרה משתתפים שהפרו את הסדר.

לפי דוברות המשטרה, המפגינים הניפו שלטים והשמיעו קריאות בגנות ישראל ופעולותיה במלחמה בעזה. השוטרים כרזו להם מספר פעמים להפסיק את המעשים ולציית להנחיות, אולם הם סירבו – ועל כן נעצרו.

הניפו שלטים בגנות ישראל: עשרה נעצרו במחאה באום אל-פחם
maximize-image
מחאה בלתי חוקית באום אל-פחם | צילום: דוברות המשטרה

במשטרה הבהירו כי זכות המחאה היא יסוד חשוב במדינה דמוקרטית, אולם הודגש כי היא מוגבלת למסגרת החוק. בהודעה נמסר: "המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג, פגיעה בחופש התנועה או התנהגות העלולה לסכן את שלום הציבור".

עקבו אחרינו גם ב-Google News