accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

ראש אט"ל היוצא: "ב-7.10 בני לחם בנחל עוז - בלב התופת"

שירה קריפס

שירה קריפס

יא אלול ה'תשפה (04.09.25)

1

5

like

0

dislike

אלוף רמי אבודרהם נכנס לתפקיד ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה במקומו של אלוף מישל ינקו, ששירת בתפקיד ארבע שנים • בטקס החילופים במחנה "שורה" ציין ינקו את תרומתם של אנשי האגף במערכה, במיוחד ב-7 באוקטובר • אבודרהם הדגיש את מחויבות האגף לחיזוק הלוחמים, חוסן מבצעי ולהמשך הצלחות צה"ל בכל אתגר


אלוף רמי אבודרהם נכנס אמש (רביעי) לתפקיד ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה (אט"ל), במקומו של אלוף מישל ינקו, ששירת בתפקיד במשך ארבע השנים האחרונות. טקס החילופי הפיקוד נערך במחנה "שורה", בראשות הרמטכ"ל אייל זמיר, ובהשתתפות מפקדים, חיילים ומשפחות.

בנאומו ציין האלוף מישל ינקו את התמודדות האגף במהלך 7 באוקטובר: "בשעות הקריטיות היה בני יונתן בלב התופת, אך עלי מוטלת המשימה העליונה – לפקד, לנהל ולהוביל את אט"ל במלחמה. המדינה הייתה לפני הכל".

ינקו הוסיף: "כמפקדים בצה"ל אנו מחויבים לומר: בשבעה באוקטובר כשלנו! אך מתוך המשבר קם עם ישראל וצה"ל, והצליחו לגבור. אני מצדיע לפקודיי, אנשי המערך הלוגיסטי, שפועלים ללא הפוגה, אתם ההוכחה שהלוגיסטיקה היא עמוד השדרה של צה"ל". לסיום מסר ינקו: "אני פושט את מדי צה"ל, אך לנצח אשאר חייל של עם ישראל".

הרמטכ"ל זמיר הביע הערכה לעבודת אט"ל במערכה הנוכחית: "ידיהם החרוצות של אנשי האגף היו למשענת אמיצה בעבור לוחמינו בעומק שטחי האויב, וסייעו לצה"ל להשיג הישגים רבים". לגבי האלוף ינקו ציין זמיר: "הובלת מהפכה של ממש באגף, קבלת החלטות באומץ ומקצועיות, והנהגת פקודיך בדוגמה אישית".

האלוף אבודרהם, ראש האגף הנכנס, ציין: "דור המלחמה זהו הדור שחי את מציאות המלחמה וערך ההקרבה, דור שמתמודד עם אתגרים יומיומיים ומספק את כל הדרוש ללוחמים בשטח. בזכות הרוח הזו, נעצים הישג ונכריע כל אויב. זו עוצמתנו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News