אחרי 15 שנים של ציפייה, אינסטגרם סוף סוף זמינה כאפליקציה ייעודית לאייפד. החברה הכריזה על ההשקה אתמול (רביעי), וההודעה עוררה התלהבות רבה בקרב משתמשים שהיו רגילים לגשת לאפליקציה דרך דפדפן או באמצעות אפליקציות לא רשמיות.
האפליקציה החדשה מותאמת במיוחד למסך הגדול של האייפד, ומאפשרת למשתמשים לגלול, להגיב ולהעלות תמונות בקלות ובנוחות. העיצוב החדש מציע חוויית שימוש משופרת, עם תמיכה בתצוגת מסך מפוצל ובמצב חשוך, מה שמקל על השימוש באפליקציה לאורך זמן.

המהלך הזה מצטרף למגמה של META להרחיב את התמיכה במכשירים שונים. לאחרונה, החברה גם השיקה גרסה רשמית של וואטסאפ לאייפד, מה שמעיד על שינוי בגישה כלפי מכשירים שאינם סמארטפונים.
כעת משתמשי האייפד יכולים סוף סוף לגלול, להגיב ולהעלות תמונות בנוחות, עם חוויה שמותאמת לגודל המסך הגדול. אחרי 15 שנים של ציפייה – סוף סוף אפשר ליהנות מאינסטגרם כמו שצריך על הטאבלט.
