accessibility-icon
share-icon
צפו בריאיון המלא | צילום: ערוץ 14

המילואימניק שרכבו הוצת במחאה: "6 שנים בתוך הסרט של ההפגנות"

דסק C14

דסק C14

י אלול ה'תשפה (03.09.25)

18

5

like

1

dislike

יואב בר שי, המילואימניק שרכבו הוצת במחאה, שיתף בריאיון לליטל שמש: "כבר 6 שנים בתוך הסרט של ההפגנות האלה שרק מורידות את הביטחון - נזק כלכלי ותדמיתי" • "שוטרים שצריכים לשמור על אזרחים כמונו, צריכים עכשיו להתחיל לאבטח כאלה הפגנות", הוסיף


יואב בר שי, המילואימניק שרכבו הוצת במחאת השמאל היום (רביעי) בירושלים, שיתף בריאיון לליטל שמש בתוכנית "שבע" את תחושותיו הקשות: "אנחנו כבר שש שנים בתוך הסרט הזה של ההפגנות האלה, שפשוט לא נגמרות – ולוקחות את המדינה לשום מקום".

"לא רק שלא לוקחים אותה לשום מקום, הן רק מורידות מבחינת ביטחון", הוסיף בר שי, "שוטרים שצריכים לשמור על אזרחים כמונו, צריכים עכשיו להתחיל לאבטח כאלה הפגנות. כל התקציבים שצריכים להשקיע בשימוש בהפגנות, זה גם נזק כלכלי, וכמובן נזק תדמיתי".

maximize-image
הרכב שהוצת הבוקר ברחביה | צילום: דוברות המשטרה

בר שי סיפר על הרגעים הדרמטיים בו זיהה את הרכב נשרף: "זיהיתי שיש שרפה בפח הכתום של המיחזור שממש נמצא צמוד לרכב שלי – ישר אמרתי לאשתי שלא תסתכל החוצה, ושתראה שהבת הקטנה שלנו גם לא מסתכלת החוצה. לקחתי את המפתחות של האוטו, ירדתי בתקווה להספיק להזיז אותו לפני שגם הוא מתלקח. כשהגעתי למטה כבר חיכה לי שוטר, שבעצם לא נתן לי להתקרב לרכב, ובצדק. עברו כמה דקות ספורות עד שכבר האוטו בעצמו התחיל לעלות בלהבות".

עקבו אחרינו גם ב-Google News