קמעונאית הקוסמטיקה "Lush" השביתה אתמול (רביעי) למשך יום אחד את כל סניפיה בבריטניה במחאה על "הרעב בעזה". בחנויות הוצגו שלטי סולידריות עם הכיתובים: "להפסיק להרעיב את עזה" ו-"סגרו את העסקים שלכם לאות תמיכה". הפוסטרים הופיעו בכל חלון, והחברה התנצלה בפני לקוחותיה על אי הנוחות.
רשת הקוסמטיקה "Lush", הידועה בפצצות האמבט והסבונים המיוחדים שלה, פועלת במעל מ-50 מדינות ומחזיקה 104 חנויות בבריטניה ובאירלנד. בחברה מעריכים כי סגירות דומות יתרחשו גם במדינות נוספות, ומדגישים כי אף שמדובר בהפסד הכנסות – המהלך נועד ללחוץ על הממשלה ולהעביר מסר ברור.

בשל לחץ בינלאומי, ישראל ממשיכה לספק סיוע הומניטרי לרצועת עזה יחד עם מדינות נוספות, זאת למרות שאין כל מידע או ידיעה שהאוכל מגיע גם לחטופים שמוחזקים בשבי ארגון הטרור חמאס כבר מאות ימים.
