פרסמנו הערב בחדשות 14 לראשונה: השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, והמפכ"ל רב ניצב דני לוי, שוקלים להזיז מתפקידו את מפקד מחוז תל אביב, ניצב חיים סרגרוף.
מהמידע שהגיע לידינו, עולה כי לפני כחודשיים ערך המפכ"ל ביקורת פתע בכמה תחנות במחוז תל אביב וגילה ליקויים בתפקוד התחנות. כמו כן, בסביבת השר טוענים להיעדרות של ניצב חיים סרגרוף מאירועים משמעותיים, בהם הפגנות נגד הממשלה וחסימות צירים מרכזיים בעיר.

נכון לעכשיו נשקלת אפשרות להעביר סרגרוף לתפקיד אחר, אולי לתפקיד פרויקטור בחברה הערבית. שוטרים שאתם דיברנו מספרים שהם מרגישים שידיהם כבולות, בעיקר מול הפגנות של שמאל קיצוני, כמו אלה שראינו בשבת האחרונה ברחבת הבימה.
יחד עם זאת, בשיחות סגורות אומרים כי בניגוד לעמי אשד, שאיפשר מחאות מתוך אג'נדה פוליטית, סרגרוף נחשב קצין מצוין, אבל ייתכן שעדיין צעיר מדי כדי להחזיק בתפקיד כל כך רגיש.
הפרסום שלנו הערב בא לאחר שהשר בן גביר מודיע על מדיניות חדשה שמגדירה את גבולות חופש ההפגנות בישראל. חסימות של כבישים ראשיים, צירי חירום או גישה לבתי חולים יהיו קו אדום והמשטרה תפעל מיד לפתוח את הצירים. לדברי בן גביר ההנחיות יחולו באופן שוויוני על כולם, בלי קשר לזהות המפגינים או השקפת עולמם.

המדיניות גם מציבה קווים ברורים: לא תותר תמיכה בטרור, לא קריאות נגד חיילי צה"ל, לא הכחשת השואה או הכחשת אירועי שבעה באוקטובר.
מדוברות המשטרה נמסר: "בהמשך לפרסום הערב בערוץ 14 – אודות הדחה לכאורה של ממ"ז ת"א – נבהיר כי מדובר בפייק ניוז , שהוא פרי דמיונם של המפרסמים ועל אחריותם בלבד! מפכ"ל המשטרה מוקיר ומעריך את מפקד מחוז ת"א, ניצב חיים סרגרוף, שהינו קצין מקצועי ועתיר זכויות , שעושה עבודתו נאמנה לילות כימים".
