סנגוריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיעו לו כי לא יוכלו להמשיך לייצגו – בשל החלטת השופטים לקיים ארבעה ימי דיונים בשבוע. היום (חמישי) פנו עורכי הדין לבית המשפט בבקשה לקיים דיון "על מנת שיהיה ניתן להרחיב ולהסביר את הדברים".

כזכור, לפני כשבועיים קבעו שופטי בית המשפט המחוזי, רבקה פרידמן-פלדמן, משה בר-עם ועודד שחם, היושבים בהרכב במשפט ראש הממשלה, כי החל מתאריך ה-2 בנובמבר 2025, הדיון בתיק נתניהו יערך במתכונת של 4 ימים בשבוע, מתוכם ב-3 ימים יעיד רה"מ.

ביהמ"ש קבע: אלו הזמנים בהם יעיד רה"מ למרות המצב הביטחוני
107
12.08.25|סיון יחזקאל
על פי החלטת השופטים, המשפט של ראש הממשלה ימשיך במתכונת הרגילה חרף המצב הביטחוני, שלבי ההכרעה בעזה והמלחמה הרב זירתית. הוא יחזור להתנהל לכשתסתיים הפגרה של בית המשפט, שהחלה בסוף יולי.
