בריאיון מיוחד שישודר במהדורת מוצאי השבת של חדשות 14 עם ליטל שמש (20:30, ערוץ 14), טוען דובר קרן הסיוע לחמאס כי הארגון גרף סכומי עתק בזמן הלחימה. לדבריו, "אנחנו מאמינים שחמאס הרוויח מיליארד דולר רק במלחמה הזאת – כך הוא ממשיך לשלוט ברצועה".
במהלך השיחה התייחס הדובר גם לטענות על שיתוף פעולה מצד האו"ם, והציג נתונים לפיהם "כמעט 90% מהסיוע ההומניטרי שהוזרם לעזה בשלושת החודשים האחרונים – הוסט לידי חמאס". לדבריו, חלק מהתקשורת "בחרה להסתיר את האמת באמצעות כותרות חסרות אחריות".
📺 הריאיון המלא ישודר במוצ"ש, 20:30, במהדורת חדשות 14 עם ליטל שמש.
