accessibility-icon
share-icon
צפו בקטע מהריאיון

דובר קרן הסיוע חושף: "חמאס הרוויח מיליארד דולר במלחמה"

מערכת C14

מערכת C14

ד אלול ה'תשפה (28.08.25)

22

6

like

4

dislike

דובר קרן הסיוע טוען כי חמאס גרף מיליארד דולר רק במהלך תקופה המלחמה • לדבריו, כמעט 90% מהסיוע ההומניטרי הוסט לידי הארגון • הריאיון המלא - מוצ"ש ב-20:30 עם ליטל שמש


בריאיון מיוחד שישודר במהדורת מוצאי השבת של חדשות 14 עם ליטל שמש (20:30, ערוץ 14), טוען דובר קרן הסיוע לחמאס כי הארגון גרף סכומי עתק בזמן הלחימה. לדבריו, "אנחנו מאמינים שחמאס הרוויח מיליארד דולר רק במלחמה הזאת – כך הוא ממשיך לשלוט ברצועה".

במהלך השיחה התייחס הדובר גם לטענות על שיתוף פעולה מצד האו"ם, והציג נתונים לפיהם "כמעט 90% מהסיוע ההומניטרי שהוזרם לעזה בשלושת החודשים האחרונים – הוסט לידי חמאס". לדבריו, חלק מהתקשורת "בחרה להסתיר את האמת באמצעות כותרות חסרות אחריות".

📺 הריאיון המלא ישודר במוצ"ש, 20:30, במהדורת חדשות 14 עם ליטל שמש.

עקבו אחרינו גם ב-Google News