14 בני אדם, מתוכם 3 ילדים, נהרגו הלילה (בין רביעי לחמישי) במתקפה מאסיבית של רוסיה בקייב, שנעשתה באמצעות רחפנים וטילים, כך מסרו גורמים רשמיים באוקראינה.
בקייב אישרו כי רוסיה שיגרה 629 כלי נשק לתקיפה אווירית, ביניהם 598 רחפנים ו-31 טילים. כאמור, במתקפה הקשה נהרגו שלושה ילדים, בני שנתיים, 14 ו-17.
Right now in Kyiv, first responders are clearing the rubble of an ordinary residential building after a Russian strike. Another massive attack against our cities and communities. Killings again. Tragically, at least 8 people have already been confirmed dead. One of them is a… pic.twitter.com/aukkujC9ji
— Volodymyr Zelenskyy / Володимир Зеленський (@ZelenskyyUa) August 28, 2025
וולודימיר זלנסקי, נשיא אוקראינה, הגיב למתקפה בחשבון ה-X שלו: "הרוסים אינם בוחרים להפסיק את המלחמה, אלא להמשיך לתקוף", ולאחר מכן הוסיף: "כעת חשוב שהעולם יגיב בנחישות, יש צורך בסנקציות חדשות וחזקות, הרוסים מבינים רק כוח ולחץ".

מזכ"ל נאט"ו: "עלינו להבטיח שפוטין לא יתקוף את אוקראינה שוב"
כזכור, רק בסוף השבוע האחרון מזכ"ל נאט"ו מארק רוטה הצהיר כי נאט"ו עומדת מאחורי אוקראינה וכי ערבויות הביטחון יכללו שני רבדים – חיזוק הצבא המקומי והתחייבויות מצד ארה"ב ואירופה להרתיע את רוסיה במקרה של תוקפנות עתידית. הוא הדגיש כי תמיכת הברית באוקראינה נותרה "בלתי מעורערת" ואף הולכת ומתחזקת.
