שריפה פרצה היום (חמישי) בבניין מגורים ברחוב אלברט איינשטיין בלוד. לוחמי כיבוי האש פועלים להשתלטות על האש. עד כה – חולץ מהבניין לכוד אחד במצב קשה – לאחר טיפול ראשוני בשטח, כוחות ההצלה פינו אותו לבית החולים.
מדוברות כבאות והצלה של מחוז מרכז נמסר כי נסיבות פרוץ השריפה נמצאות כעת בחקירה.
חובש רפואת חירום במד"א משה שיקלי שהגיע לזירה, סיפר: "הגענו למקום וראינו עשן יוצא מהדירה, לוחמי האש חילצו אלינו גבר כבן 50 כשהוא מחוסר הכרה, עם שאיפת עשן".
