ביממה האחרונה, כוחותינו המשיכו בפעילות רחבה נגד ארגוני הטרור ברחבי רצועת עזה. במהלך הפעילות הושמדו עשרות מטרות טרור, בהם מבנים, מנהרות טרור, וחוסלו מחבלים.
בדרום הרצועה פעל צוות הקרב חטיבת גולני, והשמיד מספר תשתיות טרור לאחר שחיסל מחבלים במרחב. במקביל, צוות הקרב של חטיבה 188 המשיך בפעילות בחאן יונס, במטרה לבסס שליטה מבצעית בציר "מגן עוז" – ציר אסטרטגי המחבר בין חלקה המזרחי למערבי של העיר. במהלך הפעילות, השמידו הכוחות מבנים ששימשו את חמאס.

בצפון הרצועה פועלת אוגדה 162, שממשיכה במבצעי חיסול מחבלים והשמדת תשתיות טרור, הן מעל הקרקע והן מתחתיה. במסגרת הפעילות זיהו לוחמי צוות הקרב של חטיבת גבעתי תוואי תת־קרקע במרחב ג'באליה – והשמידו אותם.
בפעולה נוספת בצפון הרצועה, כוחותינו איתרו שלושה מחבלים סמוך לאזור בו פעלו. לאחר הזיהוי, הוכוון כלי טיס של חיל האוויר שחיסל את המחבלים.
