ינון מגל הגיב אמש (רביעי) בתוכנית "הפטריוטים" לסערה שעורר לאחר שהאשים את ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ב-7 באוקטובר: "למה כל כך התרגשו מזה? מה לא נכון בזה? הוא מחולל התהליך הנורא והקיצוני. אני אומר את זה כל השנים. זה שהוא נרצח זה אסון – אבל הוא גרם לאסון".
מגל הסביר את התפיסה שמאחורי דבריו: "הוא הביא מחבלים, נתן להם נשק ואדמה, הוביל למצב ששרון לא התמודד איתו, אז הוא ברח – ובעקבות כך הגענו ל-7 באוקטובר. אז רבין לא אשם?".

כזכור, אתמול התייחס מגל ב"פטריוטים" ל"יום השיבוש" ברחבי והארץ, וטען כי הוא לא מסייע לחטופים אלא מקדם אג'נדת שמאל שתוביל לפיגועים נוספים, בדומה למה שהתרחש בתקופתו של רבין.
לדבריו, "רציתם שלום ועשיתם את אוסלו ואמרתם שלום ומה שקרה זה נהרות של דם. רבין אחראי ל-7 באוקטובר. אתם לא הבאתם שלום הבאתם מלחמה אוטובוסים מתפוצצים – זה מה שהבאתם. אז אל תגיד לי אנחנו רוצים את החטופים שמענו מה אתם רוצים".
