accessibility-icon
share-icon
מתוך "הפטריוטים"

לאחר שהאשים את רבין ב-7.10: ינון מגל מגיב לביקורת בשידור חי

הפטריוטים

הפטריוטים

ד אלול ה'תשפה (28.08.25)

180

65

like

2

dislike

על רקע הטחותיו של גיא מרוז, ינון מגל הגיב בתוכנית "הפטריוטים" לאמירותיו כלפי ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, והבהיר כי אינו מתחרט: "למה כל כך התרגשו מזה? מה לא נכון בזה? הוא מחולל התהליך הנורא והקיצוני" • צפו


ינון מגל הגיב אמש (רביעי) בתוכנית "הפטריוטים" לסערה שעורר לאחר שהאשים את ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ב-7 באוקטובר: "למה כל כך התרגשו מזה? מה לא נכון בזה? הוא מחולל התהליך הנורא והקיצוני. אני אומר את זה כל השנים. זה שהוא נרצח זה אסון – אבל הוא גרם לאסון".

מגל הסביר את התפיסה שמאחורי דבריו: "הוא הביא מחבלים, נתן להם נשק ואדמה, הוביל למצב ששרון לא התמודד איתו, אז הוא ברח – ובעקבות כך הגענו ל-7 באוקטובר. אז רבין לא אשם?".

maximize-image
ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ויו"ר הרשות הפלשתינית ערפאת לוחצים ידיים אחרי החתימה על הסכם אוסלו | צילום: סער יעקב, לע"מ

כזכור, אתמול התייחס מגל ב"פטריוטים" ל"יום השיבוש" ברחבי והארץ, וטען כי הוא לא מסייע לחטופים אלא מקדם אג'נדת שמאל שתוביל לפיגועים נוספים, בדומה למה שהתרחש בתקופתו של רבין.

לדבריו, "רציתם שלום ועשיתם את אוסלו ואמרתם שלום ומה שקרה זה נהרות של דם. רבין אחראי ל-7 באוקטובר. אתם לא הבאתם שלום הבאתם מלחמה אוטובוסים מתפוצצים – זה מה שהבאתם. אז אל תגיד לי אנחנו רוצים את החטופים שמענו מה אתם רוצים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News