accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בית הדין לעבודה קבע: שביתת המורים בתיכונים לא תצא לפועל

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

ג אלול ה'תשפה (27.08.25)

10

11

like

0

dislike

בית הדין לעבודה קבע כי ארגון המורים לא יוכל לשבות עם פתיחת שנת הלימודים, למרות סכסוך העבודה שהוכרז בשל פגיעה בתנאים • שר האוצר סמוטריץ' בירך על ההחלטה: "תלמידי ישראל והמורים הם לא מגרש המשחקים הפרטי של רן ארז"


בית הדין לענייני עבודה פסק הערב (רביעי) כי ארגון המורים לא יוכל לקיים שביתה עם תחילת שנת הלימודים בבתי הספר התיכוניים, זאת לאחר שהארגון בראשה עומד רן ארז הכריז לפני כשבועיים על סכסוך עבודה ארצי, בטענה לפגיעה חמורה בתנאי העבודה.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב על החלטת בית הדין: "אני מברך על ההחלטה המתבקשת של בית הדין. תלמידי ישראל והמורים הם לא מגרש המשחקים הפרטי של רן ארז, שעל גבם הוא מנסה לקדם מאבקי כוח אישיים".

maximize-image
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כזכור, בין הסוגיות שהועלו בעת הכרזת ארגון המורים: ביטול ההסכם לקיצור שבוע הלימודים לחמישה ימים ולביצוע שעות שהייה מהבית, מניעת פרישה מוקדמת למורים שחוקים, פגיעה בשכר כתוצאה מהגבלת השתלמויות, וניכוי כפול משכר מורים בחטיבות הביניים בעקבות קיצוץ בסקטור הציבורי.

עקבו אחרינו גם ב-Google News