במהלך ריאיון הערב (רביעי) למהדורה המוקדמת עם מגי טביבי, תיאר סמי עובייד, תושב העיר עזה, את המציאות הקשה ברצועה – תוך שהוא מפנה ביקורת חריפה כלפי ארגון הטרור הרצחני חמאס.
לדבריו, "אנחנו כמעט שנתיים בתוך המלחמה, ואין בתי חולים, אין מעבדות, אין תרופות. לפני המלחמה עזה קיבלה בין 700 ל-1,000 משאיות ביום, וכעת מדובר רק ב-100-150 – וזה לא מספיק".

טביבי הדגישה כי על פי נתוני ישראל, מדי יום נכנסות לרצועה כ-120 משאיות סיוע, בנוסף להצנחות אוויריות בהיקף של מאות טונות, "הרבה יותר ממה שהיה לפני המלחמה". היא הצביעה על כך שהסיוע נתפס על ידי חמאס כקלף שליטה.
עובייד, מנגד, תיאר את תחושת התושבים: "אני מבקר בבתי חולים ורואה איך העם סובל. בעזה אנשים אומרים לחמאס – תלכו, הבאתם לנו נכבה. חמאס רוצה רק דבר אחד – להישאר בשלטון גם אם ימותו שלושה מיליון. אנחנו לא רוצים לחיות תחת חמאס".

במהלך הריאיון עלתה מחלוקת סביב סוגיית החטופים. טביבי ציינה כי חמאס מחזיק בהם כקלף מיקוח בתנאים קשים, בעוד עובייד אמר כי "חמאס הסכימה להחזיר אסירים אך ישראל היא שמסרבת".
לסיום אמר: "אנחנו רוצים שיפתחו את המעברים ויתנו לנו ללכת. לא רוצים את חמאס ולא את המציאות הזו".
