לאחר שראש ממשלת אוסטרליה, אנתוני אלבניזי, הודיע באופן רשמי לשגריר איראן במדינה כי יש לו שבעה ימים לעזוב את שטח אוסטרליה בטרם יגורש, הגיב היום (שלישי) להחלטה, עבאס עראקצ'י, שר החוץ של איראן, בחשבון ה-X הפרטי שלו, באופן מפתיע במיוחד: "נתניהו צדק".
עראקצ'י התייחס בתגובתו זו להודעת הגינוי של ראש הממשלה בנימין נתניהו – שהעביר מסר חד לראש ממשלת אוסטרליה, כשכתב בחשבון ה-X הרשמי של ראש ממשלת ישראל: "ההיסטוריה תזכור את אלבניז בזכות מה שהוא – פוליטיקאי חלש שבגד בישראל ונטש את יהודי אוסטרליה".

שר החוץ האיראני, כאמור, התייחס בתגובתו לדברים של ראש הממשלה: "אני לא נוהג להצטרף לעמדות של פושעי מלחמה מבוקשים, אך נתניהו צודק בדבר אחד: ראש ממשלת אוסטרליה הוא אכן "פוליטיקאי חלש"".
כזכור, הדיווח על החלטתו של אלבניזי לגרש את שגריר איראן מגיע לאחר שבמסיבת עיתונאים שקיים הודיע ראש ממשלת אוסטרליה על כוונתו לבצע את המהלך בעקבות תוצאות חקירה של שירות הביון האוסטרלי שהצביעו על מעורבותה של טהרן בשני פיגועים אנטישמיים במדינה.

אוסטרליה לשגריר איראן: עזוב את המדינה בתוך 7 ימים
לדבריו, סוכנות הביון של אוסטרליה קבעה על בסיס מודיעין מהימן כי איראן עמדה מאחורי הפיגועים בבית הכנסת "עדת ישראל" במלבורן ובמסעדה כשרה בסידני, והוסיף: "ההערכה היא כי איראן כיוונה גם מתקפות נוספות". אלבניזי הודיע גם כי משמרות המהפכה יוכרזו כארגון טרור.
