בהודעה המלאה מטעמו של ביבס נכתב: "יו״ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, פנה היום (שני) ליו״ר ארגון המורים רן ארז בעקבות הכרזתו על סכסוך עבודה ובקשתו לתיאום פגישה ואמר: ״במקום להגיע לפגישת העבודה שנקבעה כבר מזמן ליום רביעי (27.8.25), בחרת להכריז על סכסוך עבודה – ולאחר מכן אף ביקשת לתאם פגישה נוספת, כאילו הפגישה לא נקבעה ממילא. צעד כזה אינו דרוש ואינו מקדם את המערכת.

רק לפני פחות משנה (23.9.24) חתמנו יחד על הסכם קיבוצי שהביא בשורה אמיתית למורים ולמנהלים בחטיבות העליונות, והבטיח שגרה רציפה לתלמידי ישראל לצד התחייבות ברורה לשקט תעשייתי עד סוף אוגוסט 2029. טובת תלמידי ישראל והמערכת כולה מחייבת אחריות ושיקול דעת – לא איומים חד-צדדיים. הדרך הנכונה לפתור מחלוקות היא בהידברות ישירה סביב שולחן משותף, ולא בצעדים קיצוניים שמערערים את היציבות.״
לסיום כתב ביבס כי הוא קורא לארז לחזור לדרך ההידברות, למשוך את ההודעה על סכסוך העבודה, ולקיים את הפגישה שנקבעה: ״מערכת החינוך זקוקה ליציבות, ולנו יש אחריות משותפת להבטיח אותה.״
