accessibility-icon
share-icon
צילום: אורן בן חקון, פלאש 90
צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

בישראל שוב מבהירים: "לפי המידע שבידנו 20 מן החטופים חיים"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

א אלול ה'תשפה (25.08.25)

2

10

like

0

dislike

מתאם השבויים והנעדרים חוזר ומדגיש כי על פי המידע שנמצא בידי ישראל, 20 מן החטופים בחיים וכי לא חל שינוי בנושא • זאת לאחר שהנשיא טראמפ שוב טען כי ישנם פחות מ-20 חטופים חיים בעזה


לאחר שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ טען היום (שני) שוב כי "נשארו פחות מ־20 חטופים חיים בעזה", בישראל חוזרים ומבהירים: "לפי המידע שבידנו 20 מן החטופים חיים".

כאמור, ההבהרה של ישראל מגיעה לאחר הדברים שנשא טראמפ במסיבת עיתונאים בבית הלבן, לפיהם: "אני זה ששחררתי את החטופים. אמרתי כבר מזמן שחמאס לא ישחררו את ה-10 או 20 האחרונים. נשארו כנראה קצת פחות מ-20 כי אחד או שניים כנראה מתים".

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ |
maximize-image
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק

כבר ביום שישי האחרון הנשיא אמר כי נשארו 20 חטופים חיים, אך ייתכן שלא כולם עוד בין החיים. דבריו עוררו סערה בקרב משפחות החטופים: "עבורנו, כל אחד ואחת מהם הוא עולם ומלואו. אם השר רון דרמר יודע משהו אחר – ראוי היה שיעדכן ראשית את המשפחות".

טראמפ: "נשארו פחות מ-20 חטופים חיים, 1 או 2 מתו"

טראמפ: "נשארו פחות מ-20 חטופים חיים, 1 או 2 מתו"

3
25.08.25|שמואל קוגן

לאחר דבריו של הנשיא האמריקני, מתאם השבויים והנעדרים תא"ל גל הירש פנה אל משפחות החטופים וכתב להם כי על פי המידע שבידי ישראל אין שינוי במידע שקיבלו מהממשלה בישראל ולפיו 20 מן החטופים בחיים, שניים עם חשש כבד לחייהם, 28 אינם בין החיים והוגדרו כחטופים-חללים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News