התקיפה של מפקדת טרור בבית החולים נאצר בח'אן יונס עוררה סערה בעולם. לפי דיווחים זרים, בתקיפה נהרגו מספר עיתונאים שהיו במקום, ובכלי התקשורת הגדולים שוב פעם התנוססו הכותרות לפיהן צה"ל הורג עיתונאים תמימים במכוון.
הביקורת על התקיפה נשמעה גם בישראל, ודובר צה"ל מסר כי "הרמטכ"ל הנחה על קיום תחקיר ראשוני בהקדם. צה"ל מצר על כל פגיעה בבלתי מעורבים ובשום אופן לא מכוון תקיפות לעבר עיתונאים ככאלה, ופועל ככל הניתן לצמצום הפגיעה בהם תוך שמירה על ביטחון כוחותינו".

כוחותינו פעלו בבית החולים נאצר – שהפך למפקדת טרור
סגן השר במשרד ראש הממשלה אלמוג כהן גיבה את הלוחמים ותקף את המבקרים: "אני מגבה ללא סייג את הלוחמים שחשו מאויימים וירו לעבר מפקדת הטרור בחאן-יונס. לכל אותם גיבורי הפלורסנטים שתמיד צצים כמו פטריות אחרי הגשם, ודואגים להוציא דיבת חיילינו בעולם, המוסריים בלירה שזועקים לסיים את המלחמה ולהיערך בקו הגנה שלעולם ייפרץ – עדיף שתמלאו את פיכם מים.
כבר הבאתם עלינו אסון אחד יותר מידי".

כזכור, כתבנו לענייני צבא וביטחון הלל ביטון רוזן פרסם כי על פי גורמים ביטחוניים, המטרה שהותקפה הייתה מפקדה מבצעית של ארגוני הטרור, ולא המוסד הרפואי עצמו. מה שהיה בעבר בית החולים נאצר, הפך למפקדת טרור. יש שם מחבלים, וכוחותינו מחסלים אותם בהצלחה.
לדבריו, לצד פעילי הטרור, חוסלו גם מחבלים שהיו מחופשים לעיתונאים. "על פי תפיסת הביטחון כל מקום שבו פועלים מחבלים, בין אם היה בעבר בית ספר או בית חולים, הופך למטרה לגיטימית. כעת, כל עזה היא שטח קרב אחד גדול. אם יש שם מחבלים, המקום הזה מופקע, ובהתאם לכל הדינים אנחנו רשאים לתקוף. כך גם עשינו הבוקר בתקיפה מוצלחת ומדויקת", הוסיף
