לאחר שלשכת ראש הממשלה הודיעה היום (שני) באופן רשמי כי ישראל מוכנה לתמוך בבלבנון בצעדיה לפירוק חיזבאללה, מזכ"ל ארגון הטרור נעים קאסם איים: "מי שרוצה לפרק אותנו מנשקנו – רוצה לפרק את רוחנו, ואז העולם יראה את כוחנו".
בנאומו הטלוויזיוני, קאסם התייחס רבות ל"ריבונות הלבנונית", בפניה ישירה לממשלת לבנון: "אתם רוצים להתעמת עם אלה ששחררו את לבנון במקום לתמוך בהם", ולאחר מכן הבהיר שוב כי אין בכוונת ארגון הטרור להתפרק מנשקו.

חלקים גדולים מהנאום שלו "הקדיש" מזכ"ל ארגון הטרור לאיומים ישירים על ישראל: "הבעיות שלנו נובעות מהאויב הישראלי ומהתומכים האמריקאים שלו – לא ניתן לישראל לשוטט בחופשיות בארצנו".
כאמור, הדברים של מזכ"ל ארגון הטרור מגיעה זמן קצר לאחר שלשכת ראש הממשלה הביעה תמיכה בצעדים המשמעותיים שנקטה ממשלת לבנון, בהנהגת הנשיא מישל עאון וראש הממשלה סלאם, לאחר החלטת מועצת השרים לפעול לפירוק חיזבאללה מנשקו עד סוף שנת 2025.

לשכת רה"מ: "מוכנים לתמוך בלבנון בצעדיה לפירוק חיזבאללה"
בהודעת לשכת ראש הממשלה נכתב: "החלטה זו מסמנת הזדמנות עבור לבנון להחזיר לעצמה את ריבונותה, לשקם את מוסדות המדינה, הצבא והממשל – ללא מעורבות והשפעה של גורמים שאינם מדינתיים".
