חברת הכנסת טלי גוטליב הגיעה היום (שני) לריאיון אצל בועז גולן, והתייחסה לאירועים רבים הנמצאים על סדר היום: הודעת צה"ל בנוגע לתקיפת בית החולים נאצר בעזה, ביקורת מבקר המדינה על אירועי טבח שבעה באוקטובר והסערה המתוקשרת בעקבות הגעתה לבית המשפט והוצאתה משם בכוח.
בשלב מסויים, נשאלה גוטליב על תגובתו של שר המשפטים יריב לוין והיחסים ביניהם לאחר מכן, והודתה כי לא יצא להם לדבר מאז העימות המתוקשר: "לשר המשפטים יש את הסמכות להגיש קובלנה משפטית נגד שופט שפעל באופן לא ראוי. זה כל מה שצריך, למה לא לעשות את זה? אם אנחנו מרשים ביזוי של הרשות המחוקקת, אין לנו זכות קיום".

לאחר מכן, שאל גולן את ח"כ גוטליב שאלה שמעסיקה רבים בימין: האם היא תרצה להיות שרת המשפטים הבאה אחרי הבחירות: "זה לא עניין של רצון", ענתה גוטליב, "אני לא לומדת מגלומניה מבנט וגם לא מגנץ".
"אני יודעת מה אני יכולה לעשות מצויין, ואני יודעת שאני יכולה להיות שרת משפטים מצויינת", הסבירה גוטליב, "זה בעיקר דורש עמידות – זה כמו שהם מנסים לזמן אותי לחקירה כדי להפחיד אותי".
