מגיש ערוץ 14 עידו טאובר העביר מסר היום (שני) לדובר צה"ל תא"ל אפי דפרין בעקבות הודעת ההבהרה שפרסם: "למה ברירת המחדל שלך היא להתנצל – במקום לומר 'לא היה ולא נברא'? למה לא להצהיר: 'תקפנו מחבלים ותשתיות טרור, תביאו את החטופים ונפסיק להפציץ אתכם'?".
ההצטדקות של דובר צה"ל לאחר הביקורת העולמית עוררה את זעמו של המגיש, שתקף: "למה אנחנו משחקים לידיים של העולם, ריבונו של עולם, גם בדובר צה״ל? כדאי לחקור את העניינים, להבין אותם ולהסיק את המסקנות ולפעול למען המטרה המשותפת של כולנו".

טאובר הדגיש: "הדברים באים באמת מתוך רתיחה פנימית, אבל לטובת מדינת ישראל. תפסיקו כבר לשחק לידיים של העולם, תתחילו להיות בעד צה״ל ובעד מדינת ישראל".
כזכור, מוקם יותר היום כוחות צה"ל תקפו בח'אן יונס מטרות של ארגון הטרור הרצחני חמאס וחיסלו למעלה מ-10 מחבלים, כולל פעילי טרור שביצעו תעמולה וגרמו לסיכון חיי האזרחים. לפי הדיווחים, בין ההרוגים נמנה גם צלם של אל-ג'זירה.
