השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, נחת אמש (ראשון) לביקור רשמי בגאורגיה, בהזמנת שר הפנים של המדינה, אשר אחראי על המשטרה. במהלך הביקור, נפגש השר בן גביר עם ראש ממשלת גאורגיה, אירקלי קובַּכידזה, כחלק מהעמקת הקשרים המדיניים והביטחוניים בין המדינות ואמר לו: "גם אצלכם וגם אצלנו, יש גורמי אופוזיציה שלא מקבלים את תוצאות הבחירות ומנסים לעשות מרד".
במהלך ביקורו צפוי השר להיפגש עם שורה של בכירים בממשלת גאורגיה ולדון עימם על שיתופי פעולה בתחומי ביטחון הפנים, המאבק בטרור ובפשיעה המאורגנת, וכן על אפשרויות להרחבת ההכשרות וחילופי הידע בין כוחות האכיפה. בנוסף, יערוך השר סיור במספר אתרים מרכזיים הקשורים למשטרת גאורגיה ולשירות בתי הסוהר המקומי, שם יקבל סקירה על דרכי הפעולה והאתגרים הביטחוניים איתם מתמודדים גורמי האכיפה במדינה.

במהלך הפגישה, הוסיף השר בן גביר: "מדינת ישראל מנצחת את איראן וחיזבאללה, ונלחמת גם בחמאס בעזה. האנושות לא יכולה לאפשר לחמאס להיות בעזה ויש להשמיד אותו". בן גביר הציג תמונות של מחבלי חמאס משתלטים על משאיות הסיוע ברצועה, וסיפר כי בניגוד לקמפיין חמאס – ברצועה אין רעב ואין מחסור במזון, וביקש מראש ממשלת גיאורגיה להשתתף באמירה הברורה לשחרור כל החטופים.
ראש ממשלת גיאורגיה מסר כי: "אנחנו רוצים לחזק את הקשר בין המדינות והעמים. אנחנו בקשר מצויין עם הקהילה היהודית בגיאורגיה ועם התיירים הישראלים הרבים כאן, ואנחנו נשמח להגיע לביקור בישראל".
