לוויה ארליך, אחות בכירה בבית החולים של אוניברסיטת ניו יורק (NYU) בלונג איילנד, תובעת את בית החולים בגין סדרה של סנקציות כספיות והטרדות שחוותה בעקבות פוסטים שפרסמה, בהם הביעה סולידריות עם ישראל לאחר טבח השבעה באוקטובר.
מספר ימים לאחר הטבח בשבעה באוקטובר, היהודייה בת ה-27 פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה בו כתבה: "או שאתם עומדים לצד ישראל או שאתם עומדים לצד הטרור". באותו יום, פרסמה גם תמונה של החלל החטוף עומר נאוטרה הי"ד, שלמד איתה באותה כיתה בתיכון.

ארליך נקראה לפגישת משמעת עם מנהל משאבי אנוש בעקבות "תלונה אנונימית", שם הוצג לה צילום מסך של הפוסט ונאמר לה שהוא "רווי בדעות קדומות ושנאה" וכי עצם השימוש במילה "טרור" כלפי חמאס עלול להיחשב כעמדה פוגענית כלפי מוסלמים.
האחות היהודייה נדרשה לשנות את הפוסטים, תוך איומים בקיצוץ בשכרה. ארליך הסבירה כי הפוסטים היו ביטוי לכאב אישי עבורה – חטיפת חברה לכיתה הפכה את הטבח בשבעה באוקטובר לא רק לטרגדיה לאומית אלא גם לפצע אישי.
