לאחר למעלה משבוע של תקלות ואי סדר: רכבת ישראל הודיעה כי תנועת הרכבות תחודש היום (שני) כסדרה בכלל קווי הנסיעה ברחבי הארץ.
תנועת הרכבות חוזרת לסדרה לאחר שבימים האחרונים עבדו צוותי הרכבת בכלל המוקדים על מנת לסיים את העובדות החיוניות במהירות המרבית ולהחזיר את תנועת הרכבות לסדרה.
לוח השינויים המלא:
• תיפתח לשירות תחנת ת"א השלום, ותנועת הרכבות באזור ת"א ורחבי הארץ תחזור לסדרה.
• קו אשקלון-בנימינה יסתיים באופן זמני בתחנת הרצליה (במקום בנימינה). נוסעים בקו זה שיעדם צפונית לתחנת הרצליה יבצעו החלפת רכבות בתחנה זו וימשיכו ליעדם.
• לא תופעלנה רכבות ישירות (ללא החלפה) בקו כרמיאל-באר שבע. תתאפשר נסיעה בין התחנות באמצעות החלפת רכבות. הרכבות הישירות צפויות לשוב לפעילות בתאריך 1.9.25.
• ייתכנו עיכובים קלים בלוחות הזמנים, בשל תוספת עצירות ביניים לחלק מהרכבות.
