לאחר למעלה משבוע של תקלות ואי-סדרים: ברכבת ישראל הודיעו היום (ראשון) כי תנועת הרכבות מחר תחודש כסדרה בכלל קווי הנסיעה ברחבי הארץ.
בהודעה המלאה של רכבת ישראל נכתב: "בהתאם להצהרת שרת התחבורה מירי רגב, החל ממחר, יום שני, 25.8.25, ותוך הקדמת לוחות זמנים משמעותית לביצוע העבודות ישובו לפעילות סדירה כל קווי הנסיעה בהדרגה בכל רחבי הארץ, ותנועת הרכבות תופעלנה על פי הלו"ז הסדיר.
במהלך הימים האחרונים עבדו צוותי הרכבת במרץ מסביב לשעון, בכלל המוקדים, על מנת לקדם ולסיים את העבודות החיוניות במהירות המירבית ולהחזיר את תנועת הרכבות לסדרה.

הודות לבקשת שרת התחבורה, בכירי חברת החשמול SEMI הספרדית, ובהם מנכ"ל החברה, הגיעו לישראל, ותיגברו את צוותי העבודה. לאורך כל ימי העבודה בכירי משרד התחבורה קיימו סיורים בשטח ופגישות עבודה עם הנהלת הרכבת, דירקטוריון החברה וקבלן החשמול.
במהלך ימי עבודות הבטיחות, נפרסו בתחנות מאות צוותי שירות מטעם רכבת ישראל, והופעל מערך היסעים חינמי למען הנוסעים.

לקראת פתיחת התחנות לשירות, ביצעו אנשי רכבת ישראל נקיון יסודי שכלל את מתקני השירות השונים, אולם הנוסעים, שירותים ועוד.
ברכבת מודים לנוסעים על שיתוף הפעולה והסבלנות שגילו במהלך ימי העבודות, וממליצים להתעדכן בפרטים המלאים באתר האינטרנט, היישומון, מוקד השירות הטלפוני ובאמצעים הדיגיטליים".
