הושגה שליטה על השריפה שפרצה היום (ראשון) בעמק הארזים, סמוך לכביש מספר 1. צוותי כיבוי מתחנת האומה הוזנקו למקום מיד עם קבלת הדיווח, ואליהם הצטרפו כוחות כיבוי נוספים בשל התפשטות האש.
במקביל לפעילות הכוחות הקרקעיים, פעלו באזור שמונה מטוסי כיבוי המסייעים בבלימת הלהבות ומסוק חוזי עלה לאוויר לצורך קבלת תמונת מצב אווירית. בשל עוצמת השריפה ונקודות התפשטותה, נבחנה אפשרות לסגירת כביש 1 לתנועת כלי רכב באזור.
השריפה התקרבה ליישוב מבשרת ציון שבפאתי ירושלים, ולמקום הוזעקו כוחות משטרה רבים. השוטרים החלו בפינוי שני רחובות הקרובים לקו האש – רחוב שקמה ורחוב שושנה. צוותים של מגן דוד אדום אבטחו רפואית את פעולות הכיבוי במוקד השריפה – לא היו נפגעים.
בנוסף, המשטרה נערכה לחסימת כביש 1 ביציאה מהעיר ירושלים מחשש להשלכות השריפה. בשל פגיעה בקו מתח סמוך, נרשמו תקלות במספר רמזורים בבירה.
כוחות רבים בסיוע ממחוזות נוספים ממשיכים לפעול בשטח. צוותים קרקעיים ואוויריים פועלים במרץ למניעת המשך התפשטות האש.
