כוחותינו עצרו בסוף השבוע בצפון הארץ שני חשודים, לאחר שגרמו נזק כבד לגן לאומי באזור באמצעות כלי הנדסי ותכננו לגנוב מאות מטרים של תשתיות תקשורת.
דיווח שהתקבל במוקד 100 הצביע על מספר חשודים שפעלו עם מחפרון וכלי עבודה נוספים בשטח גן לאומי "תל חצור". השוטרים שהגיעו למקום ביצעו בדיקה בשטח, והחשודים טענו כי פעלו לביצוע עבודת תשתית.

לאחר הבדיקה התברר כי פעלו ללא תאום ועל פי החשד תכננו לגנוב מאות מטרים של תשתיות תקשורת שהוציאו מהקרקע באמצעות כלים הנדסיים, תוך גרימת נזק כבד לגן. המעורבים – שני גברים תושבי דאלית אל-כרמל, בני 25-27 נלקחו למעצר, ולאחר דיון שהתקיים בבית המשפט מעצרם הוארך עד ליום רביעי.
מדוברות המשטרה נמסר בתגובה: "נפעל במאבק הנחוש כנגד עברייני רכוש המהווים איום לביטחונו ושלומו של האזרח ונמשיך לפעול למען ביטחון הציבור ולמיצוי הדין עם פורעי החוק".
