accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

שני חשודים נעצרו לאחר שגרמו נזק כבד לגן לאומי בצפון

דסק C14

דסק C14

ל אב ה'תשפה (24.08.25)

7

5

like

0

dislike

כוחותינו עצרו שני חשודים בצפון, שגרמו לנזק כבד בגן לאומי "תל חצור" • על פי החשד, המעורבים פעלו עם מחפרון וכלים הנדסיים במטרה לגנוב תשתיות תקשורת • שני המעורבים - תושבי דאלית אל-כרמל נעצרו, ומעצרם הוארך • מדוברות המשטרה נמסר: "נמשיך במאבק נחוש בעבירות רכוש"


כוחותינו עצרו בסוף השבוע בצפון הארץ שני חשודים, לאחר שגרמו נזק כבד לגן לאומי באזור באמצעות כלי הנדסי ותכננו לגנוב מאות מטרים של תשתיות תקשורת.

דיווח שהתקבל במוקד 100 הצביע על מספר חשודים שפעלו עם מחפרון וכלי עבודה נוספים בשטח גן לאומי "תל חצור". השוטרים שהגיעו למקום ביצעו בדיקה בשטח, והחשודים טענו כי פעלו לביצוע עבודת תשתית.

maximize-image
כבלי התקשורת שתכננו החשודים לגנוב | צילום: דוברות המשטרה

לאחר הבדיקה התברר כי פעלו ללא תאום ועל פי החשד תכננו לגנוב מאות מטרים של תשתיות תקשורת שהוציאו מהקרקע באמצעות כלים הנדסיים, תוך גרימת נזק כבד לגן. המעורבים – שני גברים תושבי דאלית אל-כרמל, בני 25-27 נלקחו למעצר, ולאחר דיון שהתקיים בבית המשפט מעצרם הוארך עד ליום רביעי.

מדוברות המשטרה נמסר בתגובה: "נפעל במאבק הנחוש כנגד עברייני רכוש המהווים איום לביטחונו ושלומו של האזרח ונמשיך לפעול למען ביטחון הציבור ולמיצוי הדין עם פורעי החוק".

עקבו אחרינו גם ב-Google News