12 שב"חים נעצרו הלילה (בין שבת לראשון) לאחר שאותרו בבניין דירות בת"א. השוטרים הגיעו למקום בעקבות דיווח על גניבת קורקינט ולאחר שביצעו מספר פעולות חקירה שהובילו אותם לבניין ברחוב הרצל בפלורנטין.
לאחר סריקה התגלו השב"חים, תושבי שכם, כאשר הם שוהים בשתי דירות. בעקבות זאת, נפתחה חקירה כנגד בעלי הדירות. נוסף על כך, גם הקורקינט אותר בבניין.

כזכור, מוקדם יותר החודש נתפסו 42 שב"חים מעזה בנצרת. בתחילה לוחמי מג"ב פשטו על מבנה ואיתרו בתוכו 28 שב"חים, ולאחר מכן פשטו על דירות נוספות שם אותרו 14 נוספים.
