בימים האחרונים חזרו כוחותינו לפעול במרחב ג'באליה שבצפון רצועת עזה. המבצע נועד להעמיק את הפגיעה ביכולות הצבאיות של ארגון הטרור חמאס ולחזק את השליטה המבצעית של צה״ל באזור.

ללוחמינו הישגים משמעותיים: איתור תוואי תת קרקעי, חיסול מחבלים והשמדת מבנה צבאי ששימש את מחבלי חמאס לתכנון ולהוצאה לפועל של מתווי טרור. הפעילות מאפשרת גם הרחבת הלחימה לאזורים נוספים ומונעת ממחבלי חמאס לחזור ולפעול בהם.

במסגרת המבצע, הכוחות פועלים על מנת להשמיד תשתיות טרור מעל ומתחת לקרקע, לחסל מחבלים ולחזק את השליטה המבצעית במרחב. הפעולות מבטיחות שמירה על ביטחון הכוחות ומפחיתות את יכולת הארגון לתכנן מתקפות עתידיות.
