accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

לקראת הרחבת הלחימה: כוחותינו חזרו לפעול בצפון הרצועה | צפו

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

ל אב ה'תשפה (24.08.25)

14

2

like

0

dislike

כוחותינו חזרו לפעול בצפון רצועת עזה, במבצע להעמקת הפגיעה בכוחות חמאס • הלוחמים השיגו הישגים משמעותיים: איתור תוואי תת-קרקעי, חיסול מחבלים והשמדת מבנה צבאי, הרחבת הלחימה לאזורים נוספים וחיזוק השליטה המבצעית של צה"ל במרחב


בימים האחרונים חזרו כוחותינו לפעול במרחב ג'באליה שבצפון רצועת עזה. המבצע נועד להעמיק את הפגיעה ביכולות הצבאיות של ארגון הטרור חמאס ולחזק את השליטה המבצעית של צה״ל באזור.

maximize-image
images-count1+
כוחותינו ברצועת עזה | קרדיט: דובר צה"ל

ללוחמינו הישגים משמעותיים: איתור תוואי תת קרקעי, חיסול מחבלים והשמדת מבנה צבאי ששימש את מחבלי חמאס לתכנון ולהוצאה לפועל של מתווי טרור. הפעילות מאפשרת גם הרחבת הלחימה לאזורים נוספים ומונעת ממחבלי חמאס לחזור ולפעול בהם.

maximize-image
images-count1+
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

במסגרת המבצע, הכוחות פועלים על מנת להשמיד תשתיות טרור מעל ומתחת לקרקע, לחסל מחבלים ולחזק את השליטה המבצעית במרחב. הפעולות מבטיחות שמירה על ביטחון הכוחות ומפחיתות את יכולת הארגון לתכנן מתקפות עתידיות.

עקבו אחרינו גם ב-Google News