לאחר מאמצים רבים, רכב ישראל החזירה הבוקר (ראשון) את תנועת הרכבות לסדרה ברוב הקווים והתחנות. כך למשל, תנועת הרכבות מדרום לת"א הושבה לסדרה ותחנות גני אביב וכפר חב"ד נפתחו לשירות, הרכבות תגענה עד תחנת ת"א ההגנה; ביום שני כלל קווי הרכבת יחזרו לפעילות.

לוח השינויים המלא
-
רכבות מכיוון דרום תגענה עד לתחנת ת"א ההגנה.
-
רכבות בקו בית שמש-נתניה, תסתיימנה בתחנת לוד.
-
תחנות כפר חב"ד ולוד גני אביב תיפתחנה מחדש לשירות.
החל מיום שני 25.8.25 תחזור תנועת הרכבות באופן מלא, עם מספר עיכובים בשל הוספת תחנות ביניים:
-
תיפתח לשירות תחנת ת"א השלום, ותנועת הרכבות באזור ת"א ורחבי הארץ תחזור לסדרה.
-
קו אשקלון-בנימינה יסתיים באופן זמני בתחנת הרצליה (במקום בנימינה). נוסעים בקו זה שיעדם צפונית לתחנת הרצליה יבצעו החלפת רכבות בתחנה זו וימשיכו ליעדם.
-
לא תופעלנה רכבות ישירות (ללא החלפה) בקו כרמיאל-באר שבע. תתאפשר נסיעה בין התחנות באמצעות החלפת רכבות. הרכבות הישירות צפויות לשוב לפעילות בתאריך 1.9.25.
-
ביום זה ייתכנו עיכובים קלים בלוחות הזמנים, בשל תוספת עצירות ביניים לחלק מהרכבות.
עד תאריך 1.9.25, תנועת הרכבות תשוב לסדרה באופן מלא.
ברכבת ממליצים להתעדכן בפרטים המלאים באתר האינטרנט, היישומון, או מוקד השירות הטלפוני ובאמצעים הדיגיטליים.
