הרב הצבאי אביעד גדות, ראש ארגון תורת לחימה, הגיע הערב (שבת) לריאיון בפטריוטים והתייחס לסערה סביב הציוצים שפירסם ולדיווחים על הדחתו מצה"ל. גדות דחה את הטענות על הדחתו, תקף בחריפות את גלי צה"ל והבהיר כי הדרישה המפורשת המונחת על שולחן שר הביטחון ישראל כ"ץ היא להביא לסגירת התחנה.
"גלי צה״ל מהדהדת סרבנות"
גדות טען כי גלי צה"ל הפכה לכלי שמעביר מסרים פוליטיים הפוגעים בחוסן הלאומי. לדבריו, "מדובר בתחנה שמופעלת תקציב הביטחון, שמפיצה נרטיבים כמו קמפיין הסרבנות וקמפיין הרעב בעזה. זה פוגע בלוחמים ובמדינה. הגיע הזמן לסגור את התחנה".
בתגובה לפרסומים שלפיהם הושעה משירות מילואים בעקבות ציוץ שבו תקף את הפצ"רית, אמר גדות: "המפקדים שלי אמרו לי להתעלם ולהמשיך הלאה. מדובר בפייק ניוז מוחלט. אני מתנדב לשירות מילואים ולא מתכוון להפסיק בכך גם בשנים הבאות".
"תורת לחימה התריעה לפני ה-7 באוקטובר"
גדות הדגיש את פעילות הארגון בראשותו, שלטענתו התריע שוב ושוב מפני המחדלים בצה"ל ובמערכת הביטחון: "עשרות התראות פורסמו לפני הטבח, כולל שלושה ימים לפני. בזמן שהכתבים הצבאיים הדהדו את מסרי דובר צה"ל – אנחנו העברנו את קול החיילים".
הרפורמה בפרקליטות הצבאית
במהלך הראיון חשף גדות כי בשיתוף עם ח"כ קטי שטרית מקדם הארגון הצעת חוק לשינוי מבנה הפרקליטות הצבאית. ההצעה תאפשר מינוי פרקליט צבאי ראשי גם מחוץ לשורות המערכת: "הפרקליטות מנותקת מהשטח. צריך לגוון את הדעות ולהכניס אנשים מבחוץ, כפי שקורה בגופים אחרים".

זה החוק שהוגש לפתיחת תפקידי הפצ"ר וסגנו למועמדים חיצוניים
הביקורת על הפצ"רית והרמטכ"ל
לדבריו, הפצ"רית היא חלק ממוקדי הכוח שמפריעים למשילות: "הרמטכ"ל עצמו נתלה בחוות דעתה של הפצ"רית, גם בנושאי הכנסת סיוע לאויב. זה פוגע בביטחון ישראל. דרושה התמודדות אמיצה מצד שר הביטחון והרמטכ"ל".

גדות סיכם את דבריו והדגיש את מחויבותו לצה"ל: "אני עושה מילואים בהתנדבות, כמו רבים אחרים. תפקידי ותפקיד תורת לחימה הוא להביא את הקול האותנטי של הלוחמים – זהות יהודית ומוסר לחימה".
