הלחימה בצפון: צה"ל תקף אתמול (שישי) יעדי חיזבאללה בדרום לבנון. על הכוונת: הימצאותו של מחסן אמצעי הלחימה שהותקף מהווה הפרה של ההבנות בין ישראל ללבנון.
בהודעת דובר צה"ל המלאה נכתב: "צה״ל תקף לפני זמן קצר מחסן אמצעי לחימה של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב דיר כיפא בדרום לבנון. הימצאותו של מחסן אמצעי הלחימה שהותקף מהווה הפרה של ההבנות בין ישראל ללבנון. צה״ל ימשיך לפעול על מנת להסיר כל איום על מדינת ישראל"
