לאחר שזוהה על ידי מערכת הביטחון, כוחותינו יירטו את הכטב"ם שחדר היום (שישי) לישראל מתימן דרך סיני. בעקבות האירוע, אזעקות נשמעו ברחבי עוטף עזה למשך כרבע שעה, עד שפעולת היירוט צלחה.
מדובר צה"ל נמסר לאחר היירוט: "בהמשך להתרעות על חדירת כלי טיס בלתי מאויש שהופעלו לפני זמן קצר במרחב עוטף עזה, חיל האוויר יירט בהצלחה כלי טיס בלתי מאוייש ששוגר מתימן".
בארגון מד"א דיווחו כי לא התקבלו קריאות מאזור גזרת אשכול, שם איים הכטב"ם, וכי לא דווח עד כה על נפילות או נפגעים.
