המשטרה עצרה הלילה (בין חמישי לשישי) סודני בן כ-30, לאחר שזה גנב השבוע בתל אביב את הטלפון הנייד של ז'וז'ו רביע, אביהם של נועם ויובל הי"ד שנרצחו ב-7 באוקטובר, ימים ספורים בלבד אחרי האירוע.
המכשיר לא הכיל רק מספרים ותמונות, אלא את כל מה שנותר לו משני בניו: הקלטות, סרטונים ותמונות שלא גובו מעולם. במהלך ריאיון שקיים האב אצל טל מאיר, סיפר רביע בדמעות כיצד נגנב המכשיר יקר הערך.

"ביום שני היינו בסידורים בתל אביב" סיפר רביע, "ישבנו על ספסל ליד החניון, הטלפון היה מונח לידי. פתאום האוזנייה צפצפה והבנתי שהוא נעלם. ניסינו להתקשר – אבל הוא כבר היה כבוי. הבנתי שגנבו אותו".
רביע נאחז באפשרות שיחזירו לו את הטלפון: "התקווה שלי זה שמי שיבוא לקנות את הטלפון ושיפתח את הגלריה, יראה את התמונות של המצבות של הבנים שלי, שיבין שהוא גנב משהו לא שגרתי, לא סתם טלפון. כן. ושיחזירו לי אותו".

האב השכול בגרון חנוק: "הטלפון עם הזיכרונות מהבנים שלי נגנב"
כאמור, החשוד נתפס בדירה בחולון, והטלפון יקר הערך הושב לרביע. לאחר מכן, השוטרים עיכבו את החשוד לחקירה בתחנת משטרת תל אביב.
