כוחות משמר הגבול של הודו יירטו יונה שנשאה פתק מאיים בכתב יד, סמוך לעמדת גבול בג'אמו וקשמיר, כך אישרו מקורות רשמיים. היונה נלכדה באזור הגבול הבינלאומי.
הפתק, שנכתב באנגלית ובאורדו (ניב המזוהה עם מוסלמים בדרום אסיה), כלל איום לפוצץ את תחנת הרכבת המרכזית בג'אמו. בין היתר נכתב בו: "קשמיר שלנו, הגיע הזמן, הוא יגיע. פיצוץ מטען חבלה בתחנת ג'אמו – הסוף".

בעקבות גילוי ההודעה, תגברו כוחות הביטחון את האבטחה בתחנת הרכבת ובסביבתה. האזור נסרק על ידי יחידות משטרה, כלבי גישוש ויחידת סילוק פצצות. נוסעים ומזוודות עברו בדיקות קפדניות, אך לא אותרו חומרי נפץ.
גורמים רשמיים מסרו כי סוכנויות הביטחון חוקרות את מקור ההודעה ובודקות אם מדובר באיום אמיתי או במעשה קונדס. תחנות הרכבת ג'אמו טאווי וסופוואל סבלו בעבר מגלי טרור, ולכן גופי הביטחון שומרים על ערנות גבוהה – גם לאחר שלא התגלה חומר נפץ הפעם הזו.
