חברת הכנסת טלי גוטליב הגיעה הערב (חמישי) לאולפן "סופשבוע" עם ליטל שמש והדגישה כי היא לא מתנצלת על הסערה אתמול בבית המשפט: "הדבר היחיד שאני מצטערת עליו הוא שעד לרגעים אלה לא הגשתי תלונה במשטרה על ביזוי גופי ותקיפתי".
"לא קראתי למאבטח יודנראט", הבהירה חברת הכנסת, "אחרי שיצאתי החוצה, איש המשמר יצא ואמר לי שהוא רק ממלא הוראות, אז אמרתי לו שגם יודנראטים מילאו הוראות. גזרתי על עצמי לשמור על הלשון, ושהקללות שלי לא יהיו קללות רציניות".

בנוסף, ח"כ גוטליב התייחסה לדיבורים על עסקת חטופים: "אני אומרת לכם, אין עסקה. לא רק בגלל שהקדוש ברוך הוא מכביד את לב פרעה, אלא כי האתוס של חמאס הוא להשאיר את חטופינו בידיו. ובכן, כשזה חמאס, צריך לדבר אליו בשפה שלו ולספח את צפון הרצועה".
"אני מאמינה בעונש, ואני גם מאמינה בנקמה", הסבירה גוטליב, "אל נקמות השם, גם האויב מאמין בערך של נקמה. הרמטכ״ל אמר לי בתחילת המלחמה, אני לא מכיר ערך כזה, אמרתי לו, זאת הבעיה – אנחנו מתייחסים לאויב אכזרי, מרצח, בשפה מערבית מלטפת".

גוטליב סיכמה: "אני פונה לעם – תפסיקו לפחד מכותרות, ותפסיקו לפחד מלדבר על נקמה – מחה תמחה את זכר עמלק. זה צו המצפון שלי, זה צו הערכים שלי, וככה מכניעים את חמאס, לא בשום דרך אחרת".
