שמוליק מזרחי, לטענתו "חבר מרכז ליכוד ותיק", התראיין השבוע לערוץ 12, וטען: "זה לא סוד שאני ותיק, אפשר להגיד אפילו 'בגיניסט', על התורה של בגין וז'בוטינסקי, על מדינה שפויה, אך לצערי בשנים האחרונות, אנחנו רואים מה קרה בליכוד".
"זה לא ליכוד של פעם", המשיך מזרחי, "זה לא ליכוד שמאחד את העם, זה ליכוד שמפלג את העם". המילים החריפות של "חבר המרכז" הפתיעו את המפלגה, הסיבה: פעילי המרכז הותיקים האחרים לא מכירים אותו.

אמנון בן עמי, חבר מרכז הליכוד סניף פתח תקווה סיפר לחדשות 14: "אני רק 45 שנה בליכוד, פעם ראשונה שאני שומע את השם הזה. אבל נגיד שהוא קיים, השמאל מחפש כל פעם איזה מישהו, וממשיך לפלג במקום לאחד".
"זה ערוצי השמאל, כרגיל, עם התעמולה", המשיך בן עמי, "נגמר להם הכסף בארצות הברית מתחילים עם תעמולה מהארץ בכסף קטן. לא צריך להתייחס לדברים כאלה ברצינות – מפלגת הליכוד בשיאה".
