accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

ביקש מים לאחר שחצה, ונעצר: פרטים חדשים על האזרח ששב מלבנון

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

כז אב ה'תשפה (21.08.25)

19

11

like

4

dislike

סאלח אבו-חסיין, אזרח ישראלי שהיה כלוא בלבנון במשך כשנה הושב היום בצהריים לישראל בסיוע הצלב האדום לאחר מו"מ שערך מספר חודשים • בלבנון פרסמו פרטים חדשים כיצד נעצר אבו חסיין


משרד ראש הממשלה הודיע הבוקר (חמישי) כי סאלח אבו-חסיין, אזרח ישראלי שהיה כלוא בלבנון במשך כשנה הושב היום בצהריים לישראל. לאחר משא ומתן שהתקיים בחודשים האחרונים בסיוע הצלב האדום, הועבר האזרח במעבר ראש הנקרה מידי הרשויות בלבנון לידי מתאם השבויים והנעדרים תא״ל (מיל׳) גל הירש.

לשכת ראש הממשלה מסרה כי "ראש הממשלה מברך על חזרתו של האזרח הישראלי שהושב מלבנון. ראש הממשלה נתניהו מודה לכל העוסקים במלאכה ובראשם מתאם השו"נ תא"ל (מיל') גל הירש. זה צעד חיובי וסימן לבאות"

לאחר תשאול ובדיקה רפואית ראשונית, הועבר האזרח על ידי צה"ל לבדיקות מקיפות בבית החולים לאחריהן יפגוש את משפחתו. המרכז הרפואי גליל בנהריה הודיע כי מצבו הבריאותי יציב, והוא עובר הערכה גופנית ונפשית ע"י הצוותים הרפואיים. נסיבות האירוע נמצאות בבדיקת כוחות הביטחון.

כעת, בלבנון פרסמו פרטים חדשים על האזרח הישראלי ששב מלבנון. לפי דיווח בערוץ הלבנוני LBCI, סאלח אבו חוסיין היה כלוא בלבנון במשך כשנה. הוא נעצר על ידי יחידת המודיעין של צבא לבנון ביולי האחרון בעיירה נאקורה שבדרום מערב המדינה לאחר שנכנס לעיירה וביקש כוס מים. היום, בתום חקירות שעבר על ידי "הביטחון הכללי", הוא שוחרר בידי הרשויות בסיוע הצלב האדום במעבר ראס א-נקורה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News