הטלפון הנייד של ז'וז'ו רביע, אביהם של נועם ויובל הי"ד שנרצחו ב-7 באוקטובר, נגנב השבוע בתל אביב. המכשיר לא הכיל רק מספרים ותמונות, אלא את כל מה שנותר לו משני בניו: הקלטות, סרטונים ותמונות שלא גובו מעולם.
"ביום שני היינו בסידורים בתל אביב" סיפר בריאיון לטל מאיר. "ישבנו על ספסל ליד החניון, הטלפון היה מונח לידי. פתאום האוזנייה צפצפה והבנתי שהוא נעלם. ניסינו להתקשר – אבל הוא כבר היה כבוי. הבנתי שגנבו אותו".
רביע נאחז באפשרות שיחזירו לו את הטלפון: "התקווה שלי זה שמי שיבוא לקנות את הטלפון ושיפתח את הגלריה, יראה את התמונות של המצבות של הבנים שלי, שיבין שהוא גנב משהו לא שגרתי, לא סתם טלפון. כן. ושיחזירו לי אותו".

החברים של בניו נחלצו מייד לעזרתו והעבירו לו את כל הסרטונים והתמונות שברשותם. אבל עבורו זה עדיין לא תחליף למה שאבד: "זה גוזל ממני הרבה כוח לשבת ולסדר הכול. זה לא קל".
למרות האסון הגדול שפקד אותו, האב השכול מסרב לשקוע בדיכאון: "הכי קל זה לשבת בבית ולא לעשות כלום, אבל הילדים שלי לא היו רוצים לראות אותי ככה. אז אני עובד, אני בונה, אני יוצר – וממשיך קדימה".
