נערה בת 17 מסין מואשמת במכירת צעיר בן 19 לעבדות, לאחר שהובילה אותו במרמה למסע שסופו הפך לסיוט מתמשך. על פי הדיווח, השניים נפגשו לראשונה באולם ביליארד ובמהלך השיחה ביניהם הנערה שכנעה את הבחור בכך שהיא בת למשפחה עשירה ממיאנמר, ואף הבטיחה לעזור לו למצוא עבודה משתלמת.
הצעיר, התרשם והסכים לנסוע איתה לבנגקוק. בדרכם לגבול תאילנד, חמושים תקפו את הצעיר, גנבו את הטלפון הנייד והדרכון שלו, הנערה נעלמה והבחור נחטף על ידי הפושעים. במשך ארבעת החודשים הבאים הוחזק הצעיר בשבי בתנאים קשים, כשמדי שבוע גילחו את ראשו ואילצו אותו לעסוק בהונאות סייבר במשך כ-20 שעות ביום, מבלי יכולת ליצור קשר עם משפחתו.

בהמשך התברר כי הנערה מכרה את הצעיר לעבדות תמורת סכום של 14 אלף דולר והמשיכה לנופש בתאילנד. במהלך תקופת השבי, החוטפים יצרו קשר עם משפחתו ודרשו כופר בסך 48 אלף דולר תמורת שחרורו.
המשפחה הצליחה לגייס את הסכום הדרוש תוך ארבעה חודשים, והצעיר שוחרר. בזמן שחרורו, הנערה כבר ריצתה עונש מאסר בתאילנד על רקע אחר, ועם חזרתה למיאנמר נעצרה והובאה לחקירה, בה הואשמה בסחר בבני אדם.

