משרד ראש הממשלה בשם מתאם השו״נ תא״ל (במיל׳) גל הירש הודיע כי סאלח אבו-חסיין, אזרח ישראלי שהיה כלוא בלבנון במשך כשנה הושב היום (חמישי) בצהריים לישראל.
לאחר מו״מ שהתקיים בחודשים האחרונים בסיוע הצלב האדום, הועבר האזרח במעבר ראש הנקרה מידי הרשויות בלבנון לידי מתאם השו״נ תא״ל (מיל׳) גל הירש.
לאחר תשאול ובדיקה רפואית ראשונית, הועבר האזרח על ידי צה״ל לבדיקות מקיפות בבית החולים לאחריהן יפגוש את משפחתו. נסיבות האירוע נמצאות בבדיקת כוחות הביטחון.
