accessibility-icon
share-icon
סאלח אבו-חסיין יחד עם מתאם השו"נ גל הירש | צילום: מיכאל דימנשטיין, לע״מ
סאלח אבו-חסיין יחד עם מתאם השו"נ גל הירש | צילום: מיכאל דימנשטיין, לע״מ

ערבי ישראלי שהיה כלוא בלבנון במשך כשנה הושב לישראל

רבקה שורק

רבקה שורק

כז אב ה'תשפה (21.08.25)

17

6

like

2

dislike

בתום משא מתן ארוך: סאלח אבו-חסיין, אזרח ישראלי שהיה כלוא בלבנון במשך כשנה הושב לישראל • לאחר תשאול ובדיקה רפואית ראשונית, הועבר האזרח על ידי צה״ל לבדיקות מקיפות בבית החולים לאחריהן יפגוש את משפחתו


משרד ראש הממשלה בשם מתאם השו״נ תא״ל (במיל׳) גל הירש הודיע כי סאלח אבו-חסיין, אזרח ישראלי שהיה כלוא בלבנון במשך כשנה הושב היום (חמישי) בצהריים לישראל.

לאחר מו״מ שהתקיים בחודשים האחרונים בסיוע הצלב האדום, הועבר האזרח במעבר ראש הנקרה מידי הרשויות בלבנון לידי מתאם השו״נ תא״ל (מיל׳) גל הירש.

לאחר תשאול ובדיקה רפואית ראשונית, הועבר האזרח על ידי צה״ל לבדיקות מקיפות בבית החולים לאחריהן יפגוש את משפחתו. נסיבות האירוע נמצאות בבדיקת כוחות הביטחון.

עקבו אחרינו גם ב-Google News